branding

Na osiągnięcie sukcesu biznesowego mogą obecnie liczyć te marki, które nie tylko sprzedają określone produkty i usługi, ale oferują wraz z nimi konkretne wartości, wrażenia oraz przeżycia. Dostarczenie konsumentom dodatkowych, cennych i pozytywnych emocji pozwala na nawiązanie wartościowej i trwałej relacji oraz stworzenie więzi emocjonalnej. W zadaniu tym znacząco pomaga usługa brandingu, którą oferuje agencja brandingowa BRANDGLOW.

Czym jest brand, a czym branding?

Pojęcie brandu to nic innego, jak marka. Może być nią zarówno cała firma, jak i konkretne, oferowane przez nią produkty i usługi, które wyróżniają się na tle konkurencji, są unikalne oraz rozpoznawalne przez odbiorców. Zarówno ich forma, jak i sposób przedstawienia odbiorcom są na tle charakterystyczne, że wręcz niemożliwe jest ich pomylenie z ofertą konkurencyjnych podmiotów. Wraz z samym produktem lub usługą sprzedawane są konkretne emocje, które wiążą się z jego zakupem oraz posiadaniem.

Pod pojęciem brandingu kryje się natomiast budowanie świadomości marki, czyli zbiór marketingowych metod, za pomocą których możliwe jest stworzenie od podstaw marki oraz utrwalenie faktu jej istnienia w świadomości klientów. W brandingu liczą się głównie spójne i konsekwentne działania, które pozytywnie wpływają na rozpoznawalność marki wśród konsumentów. Zarówno w tworzeniu brandu, jak i brandingu najbardziej liczą się potrzeby i oczekiwania klientów. To pod nie tworzone są bowiem całe strategie marketingowe, których wartość z punktu widzenia odbiorców warunkuje sukces budowania marki.

Jak agencja brandingowa BRANDGLOW pomaga w budowaniu silnej marki?

Działania z zakresu brandingu stanowią jeden z najważniejszych filarów działalności każdej agencji brandingowej. Jest to profesjonalny podmiot, który świadczy szeroki zakres usług z zakresu kreowania wizerunku firm i marek dopiero wkraczających na rynek oraz umacniania pozycji tych już istniejących. Agencja brandingowa BRANDGLOW to specjalista z zakresu brandingu i opracowywania skutecznych strategii marketingowych, które przybliżają firmy do osiągnięcia ich celów biznesowych.

Agencja brandingowa działa na zbliżonej zasadzie, co agencje reklamowe oraz interaktywne. Największy nacisk w swojej działalności kładzie jednak nie na samą reklamę w mediach oraz sieci, lecz na systematyczne tworzenie spójnego i rozpoznawalnego wizerunku firmy klienta, którego posiadanie gwarantuje sukces na rynku oraz zdobycie uwagi odbiorców. Uznana w branży agencja brandingowa BRANDGLOW swoją działalność opiera zasadniczo na trzech filarach – brandingu, identyfikacji wizualnej oraz rebrandingu.

Całokształt podejmowanych przez agencję brandingową działań ma za zadanie stworzenie od podstaw silnej i rozpoznawalnej marki, która będzie oferowała klientom konkretne wartości i emocje. Ma to szczególne znaczenie we współczesnym świecie, w którym liczy się nie tyle wartość praktyczna i materialna produktu lub usługi, ale cała towarzysząca jego sprzedaży i zakupowi otoczka, która wywołuje w odbiorach określone, intensywne emocje oraz jest w stanie pomóc w stworzeniu silnej więzi przywiązującej klienta do marki.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here